Probleme me furnizimin me ushqime, shtetet evropiane marrin masa

KOMENTE

SHPERNDAJE
ARTIKULLIN

Text sizeAa Aa

Përballë rafteve të boshatisur e teksa pandemia vijon ende, prodhuesit e ushqimit dhe konsumatorët po shqetësohen gjithnjë e më shumë për marrjen e produktit. Javën e shkuar ministri i Financave në Francë, u  ndal tek këto shqetësime.

“Nuk ka mungesë ushqimi në Francë dhe nuk do të ketë. Ky është angazhimi që ne morëm me Ministrin e Bujqësisë. Angazhimi u mbajt falë mobilizimit të jashtëzakonshëm të të gjithë zinxhirit të prodhimit të ushqimit. Dhe unë mendoj se është  krenari për të gjithë ne që të themi se, në Francë, siguria ushqimore është e garantuar edhe në kohë krizash”, është shprehur Bruno Le Maire, ministri francez i Financave.

Jo të gjithë anëtarët e BE-së  po bëjnë deklarata të tilla. Duke  pranuar se mund të plotësojë kërkesat e saj për furnizim , Gjermania po merr 40 mijë punëtorë sezonalë nga Bullgaria dhe Rumania për të bërë punët që gjermanët nuk mund ose nuk i bëjnë ;  siç është vjelja  e luleshtrydheve apo asparagut

Komisioni Evropian reagoi me shpejtësi për të klasifikuar thelbësor  zinxhirin e furnizimit me ushqim. Kjo lëvizje ka siguruar një qarkullim  normal të mallrave, pavarësisht kufizimeve të fshehta, dhe uljen e radhëve të gjata në kufij. Sidoqoftë, drejtuesit e industrisë thonë se mungesa e masave të unifikuara do të thotë se dispozitat kryesore të frutave dhe perimeve tani janë në rrezik. Një zgjidhje mund të jetë një lehtësim i gjerë i ndalimeve të udhëtimit në BE për të lejuar më shumë punëtorë sezonalë të mbushin boshllëqet e punës në të gjithë bllokun.

 “Unë mendoj se është një problem shumë i rëndësishëm, do të varet nga vendet anëtare të vendosin rregullat për të lëvizur punëtorët sezonalë . Nëse nuk kemi punëtorë sezonalë për të zgjedhur produktin, të cilat janë në dispozicion tani, ne do të prodhojmë mbeturina ushqimore. Nëse nuk përgatisim pemishtet tona për prodhimin GJATE verës dhe vjeshtës, atëherë do të kemi mungesë të disponueshmërisë në rafte dhe kjo mund të çojë në një rritje të çmimeve”, tha Philippe Binard, sekretari i Përgjithshëm i FRESHFEL.

Kufizimet e reja mbi sigurinë dhe distancimin shoqëror po e vendosin industrinë përballë sfidave të reja që komplikojnë marrjen e ushqimit në rafte. Dhe problemi natyrisht nuk po kërcënon vetëm Evropën. Mijëra ton mallra që prodhohen shkojnë nëpër botë, por me anijet që po hasin vështirësi në lundrim,  shumë ushqime rrezikojnë të shkatërrohen.

Ndalim qarkullimi në të gjithë botën mund të nënkuptojë që prodhimet kryesore si orizi, gruri dhe soja mund të bashkohen në listën e mallrave që së shpejti do të përballen me një krizë. Pra, çfarë mund të bëhet. Një zgjidhje për kompanitë është  që mund të rritin rezultatet e tyre. Ekspertët e zinxhirit të furnizimit thonë se pasi të përfundojë pandemia  ky është një hap thelbësor për të rifilluar prodhimin normal.


Etiketimet

Ekspozohen në Tiranë pikturat e refugjatit sirian

Përjetimet e momenteve më të vështira të jetës në vendin e tij, artisti sirian Mohammad Ramadan, i ardhur në Shqipëri 5 muaj më parë, i ka rrëfyer në një...

Mbahen zgjedhjet e parakohshme në Portugali

Portugezët kanë nisur votimin e hershëm në zgjedhjet e parakohshme të përgjithshme. Më shumë se 300 mijë persona janë regjistruar për të votuar më herët,...

Blinken thotë se nuk është koha për sanksione ndaj Rusisë

Sekretari amerikan i Shtetit Antony Blinken hodhi poshtë idenë e vendosjes së sanksioneve ekonomike ndaj Rusisë menjëherë. Ai tha se një veprim i tillë do...

Regjistrohu për të marrë NEWSLETTER