Hetuesit kanë nxjerrë të dhëna nga një prej dy kutive të zeza të marra nga aeroplani Jeju Air i aksidentuar në Korenë e Jugut.
Zëvendësministri i vendit për aviacionin civil, Joo Jong-wan, tha se të dhënat fillestare ishin marrë nga regjistruesi i zërit në kabinën e Boeing 737-800 dhe se përmbajtja po konvertohej në format audio.
Ministria e Transportit e Koresë së Jugut tha të mërkurën se do të dërgonte kutinë tjetër të zezë të avionit, regjistruesin e të dhënave të fluturimit, në SHBA për analizë. Regjistruesi thuhet se ka pësuar dëmtime të jashtme – një lidhës i humbur që lidh njësinë e tij të ruajtjes së të dhënave me furnizimin me energji elektrike, tha agjencia e lajmeve Yonhap.
Autoritetet në Korenë e Jugut dhe SHBA shpresojnë se pajisjet do të ofrojnë të dhëna thelbësore për ngjarjet që çuan në përpjekjen e pilotit për t’u ulur pasi pajisjet e uljes së avionit me sa duket dështuan të vendoseshin.
‘Tragjedia e fundit’: ekspertët debatojnë për rolin e barrierave të betonit dhe dizajnit të pistës në rrëzimin e avionit të Koresë së Jugut
“Regjistruesi i dëmtuar i të dhënave të fluturimit është konsideruar i parikuperueshëm për nxjerrjen e të dhënave brenda vendit,” tha Joo. “U ra dakord sot për ta transportuar atë në Shtetet e Bashkuara për analiza në bashkëpunim me Bordin Kombëtar të Sigurisë së Transportit të SHBA.”
Avioni, në një fluturim kthimi nga Tajlanda, mbante 175 pasagjerë dhe gjashtë anëtarë të ekuipazhit kur kabina lëshoi një telefonatë majday dhe u ul me bark në pistën e aeroportit ndërkombëtar Muan në jugperëndim të Koresë së Jugut.
Avioni bëri karrierë përgjatë pistës përpara se të godiste një pengesë dhe të shpërthejë në flakë, duke vrarë të gjithë në bord, përveç dy stjuardesa që u nxorrën nga rrënojat e djegura në pjesën e pasme të avionit.
“Një nxjerrje fillestare [e regjistruesit të zërit të kabinës] tashmë është përfunduar,” tha Joo. “Bazuar në këto të dhëna paraprake, ne planifikojmë të fillojmë ta konvertojmë atë në format audio,” i cili do t’u mundësojë hetuesve të dëgjojnë komunikimet përfundimtare të pilotëve.
Mund të duhen rreth dy ditë që hetuesit të konvertojnë të dhënat në skedarë audio, tha ministria e transportit. Transferimi i regjistruesit të dëmtuar të të dhënave të fluturimit në SHBA mund të zgjasë përpjekjet për të arritur në fund të fatkeqësisë më të keqe të aviacionit në tokën e Koresë së Jugut.
Kutitë e zeza zakonisht ndodhen në bishtin e një avioni – që përvoja sugjeron se pëson dëmin më të vogël në një aksident – dhe janë krijuar për t’i mbijetuar goditjeve dhe zjarreve me shpejtësi të lartë. Megjithatë, ato nuk janë të sigurta dhe ndonjëherë mund të dëmtohen ose shkatërrohen.
Disa teori janë paraqitur si shkaku i mundshëm i rrëzimit, duke përfshirë një goditje zogu dhe dështime të mundshme mekanike, me mediat lokale që raportojnë se pajisjet e uljes ishin vendosur me sukses gjatë tentativës së parë të uljes së aeroplanit, por dështuan në një përpjekje të dytë disa çaste më vonë.
Një inspektim urgjent i urdhëruar nga qeveria i të gjitha modeleve Boeing 737-800 të operuara nga transportuesit koreano-jugor po ekzaminonte pajisjen e uljes. Inspektimet në vazhdim ishin “përqendruar kryesisht në pajisjen e uljes, e cila nuk u vendos siç duhet në këtë rast”, tha drejtori i përgjithshëm për politikën e sigurisë së aviacionit, Yoo Kyung-soo.
Zyrtarët thanë se trupat ishin dëmtuar shumë nga përplasja, gjë që e kishte bërë punën e identifikimit të mbetet e ngadaltë dhe e vështirë për zhgënjimin e të afërmve të pikëlluar, të cilët kanë kaluar katër ditë në aeroport.
Presidenti në detyrë i vendit, Choi Sang-mok, bëri thirrje për një hetim të drejtë dhe objektiv, duke shtuar se procedurat e varrimit kishin filluar pasi të 179 viktimat u identifikuan zyrtarisht.
“Çështja më urgjente për momentin është kthimi i viktimave te familjet e tyre,” tha Choi në një takim.
Hetimi fillestar në vend është përqendruar në një pengesë të vendosur afër fundit të pistës që mbështeti një sistem navigimi që përdoret për të ndihmuar aeroplanin të ulet, i quajtur lokalizues.
Shumica e viktimave mendohet se kanë vdekur kur avioni, i cili po transportonte kryesisht njerëz nga pushimet e fundvitit në Tajlandë, u përplas me pengesën e betonit me shpejtësi, duke shkaktuar që trupi të shpërthejë dhe shpërthejë në flakë.
Autoritetet e aeroportit ngritën një altar të improvizuar të martën dhe organizuan autobusë të mërkurën për të marrë të afërmit e viktimave për të bërë nderimet e tyre në vendin e përplasjes.
Park Han-shin, e cila ka qenë duke u lidhur me autoritetet e aeroportit dhe qeverisë në emër të familjeve të viktimave, tha se rreth 700 anëtarë të familjes kishin vizituar vendin, ku vendosën krizantemë dhe tasa me supë me tortë orizi.
Park tha se 43 trupa ishin renditur si të gatshëm për t’u lëshuar tek familjet e tyre dhe u kërkoi të afërmve të atyre që nuk ishin në listë të kishin durim.
Shumë festime të Vitit të Ri në të gjithë Korenë e Jugut u anuluan ose u zbutën pasi vendi shënoi të tretën nga shtatë ditët e zisë zyrtare.
LEXONI GJITHASHTU:
- Një goditje zogjsh mund të ketë shkaktuar problemet në avionin e Koresë së Jugut
- Koreja e Jugut urdhëron inspektim të linjave ajrore pas aksidentit të rëndë