English

Strategjia për Portin e Durrësit, teknologjia e re dhe arkitektura e automatizuar

KOMENTE

SHPERNDAJE
ARTIKULLIN

Text sizeAa Aa

Gjatë periudhës janar deri në fund të muajit tetor 2023, terminali i Durrësit në Shqipëri trajtoi 154,000 kontainerë, një rritje kjo me 35% krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2022.

- Advertisement -

Kjo shifër tejkalon totalin vjetor për 2022, ndërsa në fillim të dhjetorit 2023, vëllimet mbetën në një kurbë rritjeje me një total rekord.

Terminali, nën menaxhimin e Mariner Adriatic, pjesë e kompanisë Hili, ka qenë dhe vazhdon të jetë fokusi i një programi të rëndësishëm zhvillimi të krijuar për të lehtësuar fluksin e trafikut dhe performancë të përmirësuar të terminalit. Programi është i shumëanshëm, ndërsa një veçori qendrore është fokusi në zhvillimin e një organizate dhe strukturën themelore të teknologjisë së informacionit, duke pasur parasysh përmirësimin e operacioneve të përditshme dhe nevojat për zgjerim. Mariner thekson zbatimin e sistemit operativ të terminalit Navis N4Saas, zgjidhjen e bazuar në renë kompjuterike të Navis, si një hap kyç dhe thekson se Terminali i Kontejnerëve të Durrësit ishte terminali i parë që doli drejtpërdrejt me këtë zgjidhje në 2021.

Aktualisht, arkitektura e IT-së është gjithashtu gati të arrijë një hap tjetër produktiv me instalimin e një sistemi portash të automatizuar që përdor kontrollin e aksesit të bazuar në Njohjen Optike të Karaktereve (OCR). Sistemi, i cili do të përdoret për të identifikuar si kamionët ashtu edhe kontejnerët që hyjnë dhe dalin nga portat e terminalit, është vendosur të fillojë punën menjëherë dhe parashikon përfitime të shumta. Rrallim i radhës në portë, saktësi e përmirësuar përmes reduktimit të mundësisë së gabimit njerëzor dhe dëmtimit në kohë reale gjithashtu Inspektimi i imazheve me rezolucion të lartë të çdo automjeti dhe kontejneri citohen veçanërisht. Imazhet janë të disponueshme për pronarët e ngarkesave nëpërmjet aksesit në portal me klientët.

Portali i Qasjes së Klientit ka qenë gjithashtu fokusi i punës së përmirësimit, zhvillimi më i fundit është ai i identifikimit të vendndodhjes së kontejnerëve në kohë reale, kjo me objektivin për të ndihmuar klientët që të planifikojnë në mënyrë të saktë marrjen e kontenierit të tyre. Sistemi në përgjithësi u mundëson klientëve të shohin kontejnerët në portal në kohe reale.

Faktori njerëzor dhe hardware

Trajnimi i stafit, siç mund të pritej, ka qenë gjithashtu kyç për zhvillimin e përgjithshëm të terminalit. Mariner raporton se personeli është trajnuar dhe është bërë plotësisht i njohur me Navis N4Saas dhe sistemet e tjeta të vendosura për të avancuar menaxhimin e fluksit të ngarkesave. Në mbështetje të kësaj ka qenë zhvillimi i funksionit të Burimeve Njerëzore për të plotësuar role të ndryshme të reja në organizatë dhe planifikimi i të gjithë ciklit të funksionimit të kontejnerëve.

Në një nivel më praktik, vëmendje i është kushtuar edhe aspekteve të tilla si trajnimi për pajisjet, trajtimi për të rritur grupin e operatorëve të aftë dhe në këtë mënyrë për të maksimizuar fleksibilitetin operacional në përgjithësi.

LEXONI GJITHASHTU:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Etiketimet

TË FUNDIT

Sondazh

Vetëvendosje del forcë e parë në Kosovë, por nuk siguron shumicën! A mendoni se Kurti do ta formojë dot qeverinë e re?