Vizita e Habeck në Kinë është e para nga një zyrtar i lartë evropian që kur Brukseli propozoi detyrime të mëdha për importet e automjeteve elektrike të prodhimit kinez (EV-ve) për të luftuar atë që BE i konsideron subvencione të tepërta.
Kina e komentoi sanksionin si një luftë tregtare.
“Është e rëndësishme të kuptohet se këto nuk janë tarifa ndëshkuese,” tha Habeck në seancën e parë plenare të dialogut për klimën dhe transformimin. Vende të tilla si SHBA, Brazili dhe Turqia kishin përdorur tarifa ndëshkuese, por jo BE-ja, tha ministri.
Habeck tha se për nëntë muaj, Komisioni Evropian kishte shqyrtuar në detaje nëse kompanitë kineze kishin përfituar padrejtësisht nga subvencionet. Çdo masë doganore kundërbalancuese që rezulton nga rishikimi i BE-së “nuk është një ndëshkim”, tha ai, duke shtuar se masa të tilla synonin të kompensonin avantazhet e dhëna kompanive kineze nga Pekini.
“Duhet të arrihen standarde të përbashkëta dhe të barabarta për aksesin në treg,” tha Habeck.
Duke takuar Zheng Shanjie, kryetar i Komisionit Kombëtar të Zhvillimit dhe Reformës së Kinës, Habeck tha se tarifat e propozuara të BE-së synonin të barazonin fushën e lojës me Kinën.
Zheng u përgjigj: “Ne do të bëjmë gjithçka për të mbrojtur kompanitë kineze.” Tarifat e propozuara të importit të BE-së për automjetet elektrike të prodhimit kinez do të dëmtonin të dyja palët, shtoi Zheng.
LEXO GJITHASHTU:
- Efekti i të nxehtit në shëndet, Kardiologu: Shkakton trombozë dhe tension
- Rihapen thirrjet për specializime në mjekësi urgjence dhe familjeje