Një grup i madh i industrisë së reklamave po mbyllet, disa ditë pasi X në pronësi të Elon Musk ngriti një padi.
Kjo padi pretendonte se grupi GARM komplotoi ilegalisht për të bojkotuar reklamat në platformën e tij.
Grupi, Aleanca Globale për Mediat Përgjegjëse, është një iniciativë vullnetare e industrisë së reklamave, e drejtuar nga Federata Botërore e Reklamuesve.
GARM synon të ndihmojë markat të shmangin shfaqjen e reklamave të tyre së bashku me përmbajtje të paligjshme ose të dëmshme.
“GARM është një iniciativë e vogël, jofitimprurëse, dhe akuzat e fundit që për fat të keq keqinterpretojnë qëllimin dhe aktivitetet e saj kanë shkaktuar shpërqendrim dhe kanë zbrazur ndjeshëm burimet dhe financat e tij”, tha grupi në një deklaratë të premten. “Prandaj GARM po merr vendimin e vështirë për të ndërprerë aktivitetet e tij.”
GARM konfirmoi se po planifikon të mbrohet në gjykatë.
“Asnjë grup i vogël nuk duhet të jetë në gjendje të monopolizojë atë që fitohet para. Kjo është një njohje e rëndësishme dhe një hap i domosdoshëm në drejtimin e duhur. Unë shpresoj se kjo do të thotë se reforma në të gjithë ekosistemin po vjen,” postoi Yaccarino, Ceo i X të enjten.
Padia pretendon se GARM organizoi “për të mbajtur kolektivisht miliarda dollarë reklama nga Twitter” sepse grupi ishte i shqetësuar se platforma kishte devijuar nga standardet e sigurisë së markës pas blerjes së Musk në fund të 2022.