English

Rënia e shitjeve të makinave elektrike: Pse evropianët po i kthehen benzinës? 

KOMENTE

SHPERNDAJE
ARTIKULLIN

Text sizeAa Aa

Shitjet e automjeteve elektrike të Volkswagen në Evropë ranë me pothuajse një të katërtën në tre muajt e parë të këtij viti pasi konsumatorët iu kthyen benzinës.

- Advertisement -

Sipas të dhënave të fundit financiare të kompanisë nga 10 prilli, shitjet e automjeteve tërësisht elektrike ranë me 24 për qind në Evropë, ndërsa shitjet në Kinë u rritën me 91 për qind, krahasuar me një vit më parë.

Në përgjithësi, megjithatë, kompania tha se rriti dërgesat e automjeteve me tre për qind në 2.10 milionë automjete, me Kinën, Amerikën e Jugut dhe Amerikën e Veriut drejtuesit kryesorë.

Automjetet me motorë me djegie të brendshme u rritën me katër për qind në 1.97 milion njësi, duke kompensuar një rënie të lehtë prej tre për qind në 136,400 automjete plotësisht elektrike. Në këtë segment, rritja e fortë në Kinë (+91 për qind) nuk e kompensoi plotësisht rënien në Evropë ( -24 për qind)”, thuhet në njoftimin e kompanisë.

Siç shtojnë ata, nga janari në mars vihet re një trend pozitiv i porosive hyrëse për automjete tërësisht elektrike në Evropën Perëndimore.

“Janë porositur më shumë se dy herë më shumë modele tërësisht elektrike në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar (+154 për qind), kështu që banka e porosive për automjete tërësisht elektrike aktualisht arrin në rreth 160,000 automjete”, thuhet në njoftimin e kompanisë.

“Mjedisi i tregut mbetet sfidues”

Rezultatet e fundit u komentuan nga Hildegard Wortmann, anëtare e bordit të zgjeruar ekzekutiv të Volkswagen për shitje.

“Në një mjedis tregu që mbetet sfidues, grupi arriti një performancë solide të ofrimit në tremujorin e parë. Portofoli ynë i larmishëm i produkteve na jep fleksibilitetin e nevojshëm për të kompensuar luhatjet e kërkesës në segmente të caktuara – siç është aktualisht rasti me automjetet plotësisht elektrike”, ajo tha.

Wortmann thotë se prania më e madhe e modeleve tërësisht elektrike të Volkswagen në Evropë e bën bordin ekzekutiv të sigurt se kompania do të rritet në këtë segment si në rajon ashtu edhe në nivel global gjatë gjithë vitit.

“Lançimi i më shumë se 30 modeleve në të gjitha motorët këtë vit do të na japë një erë të pasme në muajt e ardhshëm”, tha ajo.

Pse evropianët po kthehen në pikat e karburantit?

Në shkurt, Parlamenti Evropian votoi për të miratuar një ligj të ri që ndalon shitjen e makinave me benzinë ​​dhe naftë nga viti 2035.

Rregulli i ri – pjesë e një përpjekjeje më të madhe për të luftuar ndryshimet klimatike në BE – do të përshpejtojë kalimin e bllokut drejt automjeteve elektrike.

Pavarësisht kësaj, shitjet e automjeteve elektrike në Evropë ranë në tremujorin e parë të 2024, pasi sektori ende përballet me sfida, të tilla si kostoja e lartë dhe mungesa e infrastrukturës së karikimit, gjë që u theksua edhe nga Forumi Ekonomik Botëror në një raport të fundit.

“Një raport i fundit i Ernst & Young tregon efektet pozitive që kanë pasur rregulloret, subvencionet dhe stimujt në drejtim të adoptimit… por edhe me subvencionet, kostoja mbetet një nga barrierat më të mëdha për miratimin në treg.

Mesatarisht, automjetet elektrike janë më shumë se një të katërtën më të shtrenjtë se modelet e motorëve me djegie të brendshme, megjithatë, kostoja e tyre e pronësisë është më e ulët me kalimin e kohës – diçka për të cilën blerësit e makinave nuk janë të vetëdijshëm, thekson Ernst & Young”, sipas një raporti të Forumit Ekonomik Botëror.

Forumi Ekonomik Botëror vuri në dukje gjithashtu se si vonesat në ndërtimin e infrastrukturës së karikimit të makinave elektrike vazhdojnë të ndikojnë në treg.

“Ernst & Young parashikon që adoptimi do të ndalet pa rrjete të rëndësishme publike të karikuesve të shpejtë për ata që nuk mund të karikojnë në shtëpi ose duhet të mbushin në udhëtime më të gjata. Kjo do të kërkojë shkurtimin e burokracisë, miratimet më të shpejta nga autoritetet lokale dhe lidhjet e aksesueshme të rrjetit nga rrjeti i shërbimeve, thotë Ernst & Young”, thuhet në raport.

 

LEXONI GJITHASHTU:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Etiketimet

TË FUNDIT

Sondazh

Euro 2024| A mendoni se Shqipëria do të mund ta kalojë grupin e “ferrit” në kampionatin Evropian?