Festivali Evropian i Filmit u mbajt në Reikjavik, me vlerësimin e produkteve më të mira kinematografike evropiane.
Konkurrenca këtë vit ishte e ashpër, por një film spikati mes të tjerëve…
Filmi i regjisorit suedez Ruben Ostlund, që ka fituar Palmën e Artë në Kanë, fitoi gjithashtu çmimin për skenarin më të mirë, regjinë dhe aktorin më të mirë.
Filmi triumfues rrëfen historinë e një jahti luksoz që kthehet në një varkë të mbytur… Bëhet fjalë për një satirë mizore dhe në disa raste sadiste, që ka në fokus njerëzit e pasur, që herë janë trafikantë armësh dhe influencues përmes mediave sociale.
“Një nga mësuesit me të cilët kam punuar ishte dhe mentori im. Ai më mësoi zanatin në universitet. Njëherë dikush e pyeti: A mundet që kinemaja të ndryshojë botën? Ai tha: Po, por të gjithë filmat po e ndryshojnë botën. Ndaj është konkurrenca për të siguruar vëmendjen dhe ky vlerësim është një mënyrë për të tërhequr vëmendjen dhe për të rritur numrin e kinemave, duke bërë që sa më shumë njerëz të shohin filmin. Pra, nëse keni një mesazh të rëndësishëm, kjo është rruga e duhur për ta shprehur”, tha Ruben Ostlund, regjisor i “Trekëndëshi i Trishtimit”.
Islanda dhe Reikjaviku ofruan më të mirën për kinemanë evropiane, me një ceremoni madhështore që tregoi të gjithë pasurinë dhe deiversitetin e saj. Sidoqoftë, “Trekëndëshi i Trishtimit” ishte një film që fitoi thuajse gjithçka. Ai ishte një shembull i një produksioni kolektiv, që bëri bashkë Suedinë, Gjermaninë, Francën, Greqinë, Turqinë, Danimarkën dhe Britaninë.
LEXONI GJITHASHTU:
- ‘’Hapat’’ e regjisorëve të rinj, festivali i teatrit vë përballë artistët e skenës
- Muaji i festivalit europian, në 35 qytete shfaqen filma në secilën gjuhë