Janë gjetur kutitë e zeza për të avionit që u përplas me një helikopter ushtarak mbi Uashington DC. Hetuesit tashmë po kërkojnë në këta regjistrues të dhënash detaje për shkakun e ngjarjes fatale që la të vdekur të 67 pasagjerët.
Bordi Kombëtar i Sigurisë së Transportit (NTSB) tha se një raport paraprak do të lëshohet pas 30 ditësh.
Ndërkohë, presidenti i SHBA-së, Donald Trump dje u tha gazetarëve se nuk e di se çfarë e çoi në përplasjen, por tha se ai ka disa “mendime dhe ide shumë të forta”.
Më pas ai spekuloi, se politikat e diversitetit mund të kenë qenë një faktor në rrëzimin – korrespondenti ynë i Amerikës së Veriut, Anthony Zurcher ka më shumë për konferencën luftarake për shtyp të Trump .
Ka pasur gjithashtu pyetje në lidhje me nivelet e stafit të kontrollit të trafikut ajror në Aeroportin Kombëtar Ronald Reagan të Uashingtonit, të cilat u raportuan se ishin “jo normale” nga një raport fillestar i Administratës Federale të Aviacionit (FAA).
Tani, ndërsa operacioni i rikuperimit vazhdon edhe sot, deri më tani janë nxjerrë 27 trupa nga avioni dhe një nga helikopteri.
Kutitë e zeza mund të ndihmojnë për të ofruar të dhëna për atë që ndodhi në fluturim.
Regjistruesi i zërit bën atë që thotë – kap bisedat e pilotëve, zhurmën e sfondit dhe ndërveprimet me kontrollin e trafikut ajror.
Regjistruesi i të dhënave regjistron të dhënat operacionale nga sistemet e avionit, deri te pozicioni i çelësave dhe levave të caktuara, si dhe hyrjet e pilotëve.
Kulla e kontrollit pa staf
Sipas një raporti në New York Times, kulla e kontrollit në Aeroportin Ndërkombëtar Ronald Reagan të Uashingtonit kishte mungesë të personelit në kohën e rrëzimit të avionit. Në veçanti, sipas një raporti paraprak nga Administrata Federale e Aviacionit (FAA) të cituar nga gazeta, numri i kontrollorëve në kullën e kontrollit në Aeroportin Ronald Reagan “nuk ishte normal për atë kohë të ditës.”
Kontrollori përgjegjës për fluturimet me helikopterë në zonë u dha gjithashtu udhëzime pilotëve të avionëve gjatë procesit të ngritjes dhe uljes. Por kjo detyrë zakonisht u caktohet dy auditorëve, jo njërit. Rritja e ngarkesës për kontrolluesin e trafikut ajror e ndërlikon situatën. Një arsye është se kontrollorët përdorin frekuenca të ndryshme radio për të komunikuar me pilotët e helikopterëve dhe pilotët e avionëve. Kjo do të thotë se ndërsa një kontrollor po flet me pilotët e një helikopteri dhe një aeroplani pasagjerësh, dy kapitenët nuk mund ta dëgjojnë njëri-tjetrin.
Artikulli i New York Times thekson se kulla e kontrollit në aeroportin Ronald Reagan ka pasur mungesë të personelit prej vitesh. Raporti më i fundit për Kongresin e SHBA për shpërndarjen e fuqisë punëtore theksoi se që nga shtatori 2023, aeroporti kishte 19 kontrollorë të certifikuar të trafikut ajror, kur FAA dhe sindikata po bënin thirrje për të paktën 30. Për shkak të mungesës së stafit, shumë kontrollorë u detyruan të punonin deri në 10 orë në ditë me një ditë pushim në javë.
LEXONI GJITHASHTU:
- Përplasja e avionit në SHBA, zyrtarët: Besohet se të gjithë pasagjerët kanë vdekur
- Nisin hetimet për përplasjen e helikopterit me avionin e pasagjerëve në SHBA