Komisioni Evropian vendosi sot të vendosë tarifa të larta për automjetet elektrike kineze me bateri (BEV) nga 5 korriku.
Brukseli akuzon Pekinin se u jep prodhuesve të tij makina me shuma të mëdha subvencionesh që çojnë në çmime artificialisht të ulëta dhe konkurrencë të pandershme.
Ky veprim i Komisionit Evropian, i cili u prezantua në fillim të qershorit, është rezultat i një hetimi të detajuar që zbuloi se subvencionet kanalizohen në të gjithë zinxhirin e furnizimit të BEV-ve të prodhuara në Kinë, si nga vendasit ashtu edhe nga kompanitë.
Paratë publike u zbuluan kudo, thanë zyrtarët, nga minimi i lëndëve të para të nevojshme për të prodhuar bateritë deri te shërbimet e transportit të punësuar për të sjellë produktet e gatshme në brigjet e Evropës.
Shkalla e madhe e subvencioneve u lejon prodhuesve kinezë të ofrojnë BEV-të e tyre me çmime dukshëm më të ulëta se ato të shitura në BE, ku kostot e energjisë dhe të punës janë shumë më të larta.
Diferenca e çmimeve shkaktoi një rritje të shpejtë të importeve të BEV-ve të prodhimit kinez: nga një pjesë e tregut prej 3.9 për qind në vitin 2020 në 25 për qind në fund të vitit 2023, sipas KE.
Kjo valë e importeve të lira paraqet një “kërcënim dëmtimi ekonomik” për konkurrentët e BE-së që mund të çojë në humbje të paqëndrueshme dhe të rrezikojë më shumë se 12 milionë vende pune direkte dhe indirekte, ka paralajmëruar ekzekutivi.
LEXONI GJITHASHTU:
- Lufta tregtare BE-Kinë, rriten tarifat ndaj makinave elektrike kineze
- SHBA vendos tarifë 100% për makinat elektrike kineze