English

Volkswagen reagon ndaj tarifave të BE-së për automjetet elektrike kineze

KOMENTE

SHPERNDAJE
ARTIKULLIN

Text sizeAa Aa

Prodhuesi gjerman i automobilave Volkswagen denoncoi së fundmi planet e BE-së për të zbatuar tarifat e importit deri në 38% për automjetet elektrike kineze, duke theksuar se ato do të kishin efekte negative në industrinë evropiane të automobilave.

- Advertisement -

Kompania theksoi se do të minonte konkurrencën e prodhuesve evropianë të automjeteve në afat të gjatë.

BE-ja njoftoi këto rritje tarifash në qershor, duke përmendur shqetësimet për prodhuesit kinezë të automjeteve elektrike që marrin subvencione nga qeveria, duke i lejuar ata të shesin automjetet e tyre me çmime të padrejta të ulëta në BE, krahasuar me prodhuesit evropianë të automobilave.

Këto tarifa të reja përfshijnë një tarifë 19.9% ​​për prodhuesin kinez të EV Geely, një taksë 17.4% për BYD dhe një tarifë tjetër 37.6% për SAIC. Këto janë në krye të tarifave prej 10% që i nënshtrohen tashmë importeve kineze të automjeteve dhe kanë hyrë në fuqi nga 5 korriku e në vazhdim.

Megjithatë, prodhuesit evropianë dhe veçanërisht gjermanë të automjeteve si BMW dhe Volkswagen tani janë kundërpërgjigjur, të shqetësuar se mund të përballen gjithashtu me tarifa hakmarrëse nga Kina për operacionet e tyre të gjera kineze.

Aktualisht, prodhuesit perëndimorë të automjeteve në Kinë, si Tesla, Audi, BMW dhe Mercedes-Benz, gëzojnë përfitime të tilla si norma më të ulëta taksash, grante, akses më i lehtë në kapital, ulje të kostove të tokës dhe çmime konkurruese për bateritë e litiumit.

Nëse këto përfitime shterojnë në rast të një lufte tregtare të përshkallëzuar BE-Kinë, kjo mund t’i detyrojë këto kompani evropiane të ndryshojnë modelet e tyre të përgjithshme të biznesit, veçanërisht nëse ato janë të detyruara të kërkojnë diku tjetër për të ngritur fabrika alternative të prodhimit.

Kjo mund të jetë një goditje veçanërisht e rëndësishme për prodhuesit evropianë të automjeteve elektrike, të cilët tashmë kanë parë rënie të kërkesës në shtëpi për shkak të çmimeve të tyre më të larta dhe joshjes së makinave elektrike më të lira kineze.

Për më tepër, tregu kinez është një nga konsumatorët më të mëdhenj të automjeteve gjermane me motor me djegie. Si i tillë, rënia e përfitimeve të qeverisë kineze do ta bënte gjithashtu më të vështirë për prodhuesit evropianë të automobilave që të vazhdojnë të përfitojnë nga një prej tregjeve të tyre kryesore.

Si prodhuesit evropianë të automjeteve, ashtu edhe grupet mjedisore kanë vënë në dukje gjithashtu se tarifat për automjetet elektrike ka të ngjarë të ngadalësojnë më tej objektivat mjedisore dhe zero të BE-së. Kjo është për shkak se, me çmimin e automjeteve elektrike kineze të përballueshme dhe që konsumatorët ende po luftojnë me koston në rritje të jetesës, më pak njerëz mund të kenë gjasa të blejnë fare EV.

Ekziston gjithashtu një mundësi shumë reale që Kina të vendosë tarifa hakmarrëse ndaj sektorëve të tjerë evropianë dhe të përshkallëzojë tensionet aktuale në një luftë tregtare të plotë. Kina ka paralajmëruar tashmë se do të vendosë detyrime shtesë për artikuj të tillë si importet e derrit, qumështit dhe rakisë nga BE.

Ne i bëjmë thirrje BE-së të njohë objektivisht kontributet e kompanive kineze në tranzicionin e gjelbër dhe zhvillimin social të Evropës dhe të sigurojë që ndërmarrjeve kineze t’u sigurohet një mjedis i drejtë, i drejtë dhe jodiskriminues në të cilin do të operojnë.

LEXO GJITHASHTU:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Etiketimet

TË FUNDIT

Sondazh

Vetëvendosje del forcë e parë në Kosovë, por nuk siguron shumicën! A mendoni se Kurti do ta formojë dot qeverinë e re?