English

Shenja shpimesh të pashpjegueshme te avioni në Kazakistan, mister shkaku i rrëzimit

KOMENTE

SHPERNDAJE
ARTIKULLIN

Text sizeAa Aa

Shenja shpimesh të pashpjegueshme janë zbuluar në pjesën e jashtme të avionit të Azerbajxhan Airlines që u rrëzua pranë Kazakistanit.

- Advertisement -

Avioni u rrëzua më 25 dhjetor ndërsa po përpiqej të afrohej në aeroportin Aktau në Kazakistan, pasi ishte devijuar nga Grozny. Ndërsa arsyeja e devijimit ende nuk është identifikuar, të dhënat meteorologjike nga Grozny në momentin e mbërritjes tregojnë mjegull, kushte të reduktuara të dukshmërisë dhe një bazë të ulët reje.

Por hetuesit ka të ngjarë të përqendrohen në vështirësitë e dukshme të kontrollit të fluturimit të përjetuara kur avioni u devijua në Aktau. Drejtimi dhe lartësia e avionit dukej se luhateshin ndjeshëm kur kaloi Detin Kaspik. Kur iu afrua Aktaut, avioni dukej se po kryente një afrim fillestar në pistën 11, e cila u ndërpre.

Më pas kreu kthesa të mëdha rreth 270° në të majtë dhe më pas në të djathtë, ndoshta duke u përpjekur të rreshtohej për një përpjekje të dytë uljeje.Por ai hyri në një zbritje të pjerrët me hundë-poshtë, nga e cila nuk u rikuperua përpara se të përplasej me terrenin dhe të shpërthente.

Imazhet nga vendi i përplasjes duket se tregojnë shpime të shumta të dukshme mbi avion.

Ato ngjajnë me dëmtimin e shrapnelit nga një shpërthim, origjina e këtyre shpimeve – dhe nëse ato mund të kenë ardhur nga aktiviteti i jashtëm – është aktualisht e paqartë. Të dy rajonet e Çeçenisë dhe Dagestanit të Rusisë thuhet se janë ekspozuar ndaj sulmeve me dronë në lidhje me konfliktin në Ukrainë. Hetimi do të duhet të përcaktojë nëse dëmi ka ndodhur para ose gjatë sekuencës së përplasjes dhe nëse ai ka ndonjë lidhje me çështjet e kontrollit të avionit.

Sipas agjencisë së lajmeve Reuters, një nga pistat që autoritete po hetojnë rreth tragjedisë ka të bëjë me dronët që dyshohet se ishin ukrainas. Avioni u detyrua të ndërronte drejtim për shkak të një sulmi me dron në Rusinë jugore.

Ndërkohë që raportet e mediave ruse thanë se avioni u përplas me një tufë zogjsh përpara se të rrëzohej, por kjo ende nuk është konfirmuar.

Dyshime të tjera por që mbeten në teori konspiracioni janë se avioni me pasagjerë mund të jetë goditur gabimisht nga sistemi mbrojtës kundërajror rus dhe thuhet se sipas dëshmive të të mbijetuarve, ishte dëgjuar një shpërthim i jashtëm.

Ka teori se për shkak të motit të keq, avioni kishte tentuar të ulej tri herë, duke ngatërruar sistemin kundërajror. Nga të dhënat e Flightradar24, avioni kishte ndërruar shpesh lartësinë gjatë fluturimit mbi Detin Kaspik përpara se të rrëzohej, 433 kilometra larg destinacionit fillestar.

Në kushte normale, fluturimi nga Baku në Grozni do të zgjaste më pak se një orë, por ky fluturim zgjati mbi 2 orë e 33 minuta, me ndërprerje të pjesshme të transmetimit të të dhënave për shkak të ndërhyrjeve në sinjalet pranë Groznit.

Autoritetet kazake raportuan 38 viktima dhe 29 të mbijetuar.

Kujtojmë se ky aksident ndodhi 10 vite pas rrëzimit të avionit MH17 i Malaysia Airlines mbi Ukrainën lindore. Në fluturimin e 17 korrikut 2014 me nisje nga Amsterdami dhe destinacion për në Kuala Lumpur ishin në bord 283 pasagjerë dhe 15 anëtarë të ekuipazhit të cilët humbën jetën pasi nuk kishte asnjë të mbijetuar, ndërsa në një raport zyrtar holandez për shkaqet e rrëzimit të avionit të Malaysian Airlines, MH17, thuhet se ai u godit nga një raketë ruse 9M28 Buk.

LEXONI GJITHASHTU:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Etiketimet

TË FUNDIT

Sondazh

Donald Trump prezantoi kriptomonedhën duke rritur frikshëm pasurinë brenda natës! Çfarë mendoni për lëvizjen e tij?