Dyqanet e McDonald’s patën humbje për herë të parë në gati katër vjet në tremujorin e dytë, pasi konsumatorët e lodhur nga inflacioni i anashkaluan vaktet jashtë ose zgjodhën opsione më të lira.
Kompania tha se po punon për rregullime, si ofertat e vakteve dhe artikujt e rinj të menusë, por pret që shitjet në të njëjtin dyqan të ulen për tremujorët e ardhshëm.
“Konsumatorët ende na njohin si liderin e vlerës kundrejt konkurrentëve tanë kryesorë, është e qartë se hendeku ynë i lidershipit në vlerë është zvogëluar së fundmi,” tha të hënën Kryetari, Presidenti dhe CEO i McDonald’s Chris Kempczinski. “Ne po punojmë për ta rregulluar atë me ritëm.”
Të ardhurat neto të kompanisë ranë 12% në 2 miliardë dollarë, ose 2.80 dollarë për aksion.
Duke përjashtuar artikujt e njëhershëm si tarifat e ristrukturimit, McDonald’s fitoi 2,97 dollarë për aksion. Kjo ishte larg fitimit për aksion prej 3,07 dollarësh që kishin parashikuar analistët e industrisë
Kompania raportoi gjithashtu trafik më të ulët të dyqaneve në Francë dhe Lindjen e Mesme, ku njerëzit kanë bojkotuar McDonald’s për shkak të një perceptimi se ai mbështet Izraelin në luftën në Gaza.
LEXONI GJITHASHTU:
- “Më të mbushur, më të thekur”, McDonald’s: Do të përmirësojmë shijen e hamburgerëve
- Pas 14 vitesh, McDonald’s rrit çmimin e cheeseburger-it në Britani