Nxënësit nga klasa e parë, prej dy vitesh orën e teknologjisë dhe informacionit, po e zhvillojnë në laboratorët Smart.
Përmes lojërave fëmijët, mësojnë si të përdorin kompjuterin dhe funksionet e tij, konceptet dhe gjuhët e programimit.
“Nxënës në shkollën “Hasan Vogli”, në klasë kam mësuar si të loz, si të vizatoj, si të bëj enter, pjesët e kompjuterit. Codemonkey është lojra që vendos dru dhe nga druri ikën në një nivel tjetër”,-tha Leo Gjonaj.
Leo dhe Siara janë në klasë të dytë. Në këtë fillim viti shkollor, ata po testojnë njohuritë e marra në klasën e parë.
“Nxënëse në shkollën “Hasan Vogli”– një shtëpi, duke përdorur katrorët dhe trekëndëshat për të bërë çati dhe pjesë të tjera të shtëpisë. që të shkruaj si të punoj. do na tregosh pak si mund të ndryshim ne çatinë? Shkojmë tek ngjyrat e zgjedhin dhe e vendosim tek çatia”,-tha Siara Salihaj.
Lënda e TIK u vendos të jepej që në klasë të parë prej dy vitesh tashmë. Platforma e përzgjedhur është “CodeMonkey”, në thelb të të cilës është të mësuarit përmes lojës. Mësuesit thonë së kjo mënyrë e re të mësuarit, ka rezultuar e sukseshme, pasi fëmijët kanë shtuar aftësitë tyre kompjuterike.
“Fëmijët janë bërë më të socializuar me njëri tjetrin, sepse punojnë 2 fëmijë një kompjuter, nqs gabojnë i kthehen përsëri lojës për të marrë tre yjet e secilit nivel. tek librat kemi fletore pune, që dmth nxënësit veprojmë përmes vizatimeve ose veprimeve të ndryshme. Ka patur një pritshmëri shumë të mirë, sepse prindërit janë njohur dhe në shtëpi kanë pasur akses përmes ID të fëmijës, për të parë punimet e fëmijëve”,-tha Skerdjana Dollani, mësuese e TIK-ut.
Laburatorët Smart, kanë për qëllim përgatitjen e nxënësve drejt një tregu pune në shërbimet e IT, por dhe të punësimeve online, si një ndër fushat ku e ardhmja është premtuese.
LEXONI GJITHASHTU:
- Dita Botërore e Alzheimer/ Shkencëtarët: Sot sëmundja nuk është më e pamposhtur
- “Gënjen!”- Kulluri kundër Gazment Bardhit: Cilët amerikanë takoi ky?