English

Publikohet raporti i përplasjes së dy trenave në Tempi të Greqisë me 57 humbje jete

KOMENTE

SHPERNDAJE
ARTIKULLIN

Text sizeAa Aa

Është bërë publik raporti i dy ekspertëve mjeko-ligjorë në lidhje me videot e reja të siguruara në Departamentin e Drejtësisë që shfaqin trenin tregtar, pak para aksidentit tragjik në Tempe .

- Advertisement -

Në raport thuhet se, “nga analiza e pamjeve video, rezulton se treni tregtar kalimtar 63503 që mori pjesë në aksidentin e datës 28-2-2023, shfaqet në të, në të gjithë përbërjen e tij dhe në momentin e kalimit, i ngarkuar vetëm me atë që figuron në listën zyrtare të mallrave, pa u dalluar asnjë ngarkesë tjetër në mallra. “Ky raport ka të bëjë me identifikimin e trenit të paraqitur me trenin tregtar 63503 pa vërtetuar vërtetësinë e pamjeve video.”

“Treni tregtar përbëhej nga dy (2) makina elektrike në linjë në një bashkim me tërheqje të dyfishtë (në rendin H/A 1 120-022 dhe H/A 2 120-012) dhe trembëdhjetë (13) vagona mallrash (platforma) me një përbërje siç përshkruhet në Tabelën 1 më poshtë, me të dhëna të ofruara nga Hellenic.

Duke iu referuar vagonëve të trenave, shenjave të kontejnerëve dhe ngarkesës së trenit, ata theksojnë: “Nga analiza e mësipërme e pamjeve video si nga tuneli i Platamonas ashtu edhe nga tuneli i Tempit, shihet si më poshtë:

Treni komercial në të dyja videot përbëhet nga 2 elektrikë, 3 hekurudha të lehta me llamarinë dhe 10 hekurudha të lehta me kontejnerë, ashtu si treni i trenit komercial 63503.

Shenjat e kontejnerëve dhe rendi në të cilin janë formuar përkojnë si me 2 videot e analizuara më sipër, ashtu edhe me ato të trenit 63503 të trenit tregtar që u gjetën nga policia gjatë hapjes së tyre në stacionin tregtar të Selanikut (shih fotot 1-9 më lart).

Sekuenca e formimit të trenit 63503 përkon si me fotografitë nga vendi i aksidentit (Fotografitë 10 dhe 11 më lart) ashtu edhe me dokumentet e Trenit Helen (Tabela 1), si dhe me analizën e videove të mësipërme.

Tre vagonët e parë që janë të ngarkuar me llamarina kanë shinat anësore (trarët vertikalë) të ulur, për shkak të gjerësisë më të madhe të llamarinës se ajo e vagonëve, dhe vetëm shinat e përparme dhe të pasme janë të ngritura. Në të kundërt, në 10 vagonët e mbetur që janë të ngarkuar me kontejnerë, shinat anësore janë ngritur.

Në asnjë nga vagonët, si në ato të ngarkuara me llamarina, ashtu edhe në ato të ngarkuara me kontejnerë, nuk duket se janë vendosur kontejnerë apo cisterna të tjera, përveç ngarkesës zyrtare, që është llamarina dhe kontejnerët”.

LEXONI GJITHASHTU:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Etiketimet

TË FUNDIT

Sondazh

Vetëvendosje del forcë e parë në Kosovë, por nuk siguron shumicën! A mendoni se Kurti do ta formojë dot qeverinë e re?